Α. Σινανιώτη-Μαρούδη, Σύμβαση χορηγίας (Sponsoring), 2η έκδ., 2002


Α. Σινανιώτη-Μαρούδη, Σύμβαση χορηγίας (Sponsoring), 2η έκδ., 2002

To βιβλίο εξετάζει διεξοδικά την Σύμβαση Χορηγίας, που αποτελεί καινούργιο τύπο σύμβασης για τα ελληνικά δεδομένα και η σημασία της οποίας στις εθνικές και διεθνείς συναλλακτικές σχέσεις διαρκώς αυξάνεται. Δεδομένης δε και της έλλειψης ρητών νομοθετικών ρυθμίσεων (με εξαίρεση το ραδιοτηλεοπτικό Sponsoring), στην ελληνική και στις ευρωπαϊκές έννομες τάξεις, αναλύεται η νομική φύση της χορηγίας, η διάκρισή της από συναφείς θεσμούς και η δυνατότητα εφαρμογής διατάξεων του υπάρχοντος συμβατικού δικαίου.

Είναι σημαντική η ανάλυση των ρητρών που συνήθως περιλαμβάνονται σε συμβάσεις χορηγίας και οι οποίες ερευνώνται στο βιβλίο καθώς επίσης και των επιμέρους ειδών Sponsoring (αθλητικού, πολιτιστικού, κοινωνικού, περιβαλλοντικού και ραδιοτηλεοπτικού). Τέλος, παρουσιάζεται η νομική αντιμετώπιση της χορηγίας στα επιμέρους κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και ευρωπαϊκά και διεθνή νομοθετικά κείμενα που ρυθμίζουν την εν λόγω σύμβαση.

Η μελέτη αυτή της κ. Α. Σινανιώτη-Μαρούδη είναι εξαιρετικά επίκαιρη, λόγω της εκρηκτικής ανάπτυξης της Χορηγίας και του Sponsoring -ιδιαίτερα εν όψει της πολιτιστικής Ολυμπιάδας και των Ολυμπιακών Αγώνων- και ιδιαίτερα χρήσιμη λόγω των μεγάλων νομικών και πρακτικών συγχύσεων, που επικρατούν ως προς τη φύση και τον ρόλο της Χορηγίας και του Sponsoring και της παντελούς έλλειψης σχετικού νομοθετικού πλαισίου.

Είναι ένα βιβλίο που επιβάλλεται να διαβάσουν τόσο οι παραγωγοί πολιτισμού και γενικά όσοι επιδιώκουν οικονομική υποστήριξη υπό μορφή Χορηγίας ή Sponsoring όσο και οι χορηγοί.

Edition info

Title
Σύμβαση χορηγίας (Sponsoring)
© 2002
Series director
Author
Series
Edition
2nd ed.
ISBN
978-960-301-606-3
Pages
170
Price
€ 14.50
In stock

Table of contents   +

Πρόλογος Β΄ έκδοσης

Πρόλογος Α΄ έκδοσης

Συντομογραφίες

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ

ΤΟ SPONSORING ΣΤΑ ΚΡΑΤΗ-ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

1. Αγγλία

Α. Η τηλεοπτική διαφήμιση και χορηγία

Β. Ο Κώδικας της ΙΤC για την τηλεοπτική χορηγία

Γ. Ο Κώδικας RΑ (Radio Authority) για τη ραδιοφωνική διαφήμι-

ση και χορηγία

Content type

Categories

 
Add to cart Add to wishlist
 

Related editions

Σ. Χριστοφορίδης, Επαγγελματικό ποδόσφαιρο, 2η έκδ., 2023
Ένας χρηστικός οδηγός με ανάλυση όλης της σχετικής νομοθεσίας και χρήσιμα υποδείγματα
Α. Καραΐνδρου/Ι. Κατράς/Σ. Μαυρίδης..., Μισθώσεις, 2η έκδ., 2021
Series: Δημοσιεύματα Επιθεώρησης Ακινήτων, #1
Η επίδραση του Covid-19 στο πεδίο των μισθώσεων σε ουσιαστικό, δικονομικό και δημοσιονομικό επίπεδο- εμπλουτισμένη και επαυξημένη έκδοση
Χ. Παπαδάκης, Εγχειρίδιο Εμπορικών Μισθώσεων, 2η έκδ., 2016
Η νέα έκδοση του παρόντος αντιμετωπίζει με πληρότητα όλα τα ζητήματα που προκύπτουν από τις εμπορικές μισθώσεις, όπως αυτές ρυθμίστηκαν με τον ν. 4242/2014 και άλλες...
Ε. Ρίζος, Συμβάσεις Ξενοδόχων - Ταξιδιωτικών πρακτόρων, 2016
Στο βιβλίο αυτό αναλύεται η, ελλιπώς ρυθμισμένη στο ελληνικό δίκαιο, ξενοδοχειακή σύμβαση και οι επιμέρους μορφές της, δηλαδή οι συμβάσεις μεταξύ ξενοδόχων και ταξιδιωτικών...