Το μέλλον της online διαφήμισης: Τεχνολογικές και ρυθμιστικές προκλήσεις
Το μέλλον της online διαφήμισης: Τεχνολογικές και ρυθμιστικές προκλήσεις
Instructor: Βασίλης Καρκατζούνης
This seminar is complete. We will soon offer access to its recorded sessions on demand.
Login »
Date
14 Feb 2024 17:00 - 21:00
Duration
4 hours
Online seminar
Remote attendance via Zoom
Instructor
About
Οι Εκδόσεις Σάκκουλα διοργανώνουν Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Σεμινάριο 4 ωρών για το νομικό πλαίσιο που διέπει την online διαφήμιση.
Audience
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο απευθύνεται σε δικηγόρους, ασκούμενους δικηγόρους, νομικούς συμβούλους, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών και διαχειριστές ιστοτόπων που επιθυμούν να ενημερωθούν και να κατανοήσουν όλα τα ζητήματα που ανακύπτουν σε σχέση με την online διαφήμιση.
Objective
Η online διαφήμιση αποτελεί ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα ζητήματα στο δημόσιο διάλογο σε διεθνές επίπεδο τα τελευταία χρόνια. Από τη χρήση ιχνηλατών (trackers) για σκοπούς διαφήμισης, έως την επικείμενη κατάργηση των cookies τρίτων μερών και την αξιοποίηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως τα paywalls, και τεχνολογικών λύσεων, όπως η χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, το παρόν και το μέλλον της online διαφήμισης παρουσιάζει ιδιάζουσες νοµικές, εµπορικές και τεχνολογικές πτυχές.
Το νομικό πλαίσιο για την online διαφήμιση εξελίσσεται διαρκώς, τόσο σε επίπεδο θέσπισης νέων κανόνων, όπως αυτών της Πράξης για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act) όσο και ερμηνείας του υφιστάμενου πλαισίου από εποπτικές αρχές και δικαστήρια κρατών μελών έως το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων.
Ενόψει των τεκτονικών αλλαγών που ήδη σε ένα βαθμό συντελούνται και θα συνεχίσουν με αυξανόμενη ένταση το επόμενο χρονικό διάστημα, και την εξαιρετικά σημαντική επίδρασή τους στα επιχειρηματικά μοντέλα που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο, κρίνεται απαραίτητη η απόκτηση επικαιροποιημένης και τεκμηριωμένης γνώσης σχετικά με την εφαρμογή του νομικού πλαισίου και των τεχνονομικών χαρακτηριστικών του.
1. Χρήση cookies και λοιπών τεχνολογιών στο διαδίκτυο: Κατάργηση ή εξέλιξη;
2. Υφιστάμενο και νέο νομικό πλαίσιο: Ρυθμιστικές προκλήσεις και ερμηνευτικές προσεγγίσεις
3. Το μέλλον της online διαφήμισης: Η αξία των δεδομένων και η ρύθμιση της τεχνολογίας
Κατά την έναρξη των μαθημάτων θα παρασχεθεί βιβλιογραφικό και νομολογιακό υλικό.
Κατά την ολοκλήρωση του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου θα παρέχονται στους συμμετέχοντες Βεβαιώσεις Συμμετοχής
Οι Εκδόσεις Σάκκουλα ΑΕ διατηρούν το δικαίωμα α) να αναβάλουν την πραγματοποίηση του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου ή β) να ματαιώσουν την προγραμματισμένη πραγματοποίηση αυτού έως δύο (2) τουλάχιστον ημερολογιακές ημέρες πριν από την έναρξη του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου σε περίπτωση που καθίσταται αδύνατη η πραγματοποίησή του από οποιαδήποτε αιτία.