Διακυβέρνηση διαδικτύου και δεδομένων


Online seminar series

Διακυβέρνηση διαδικτύου και δεδομένων

- Tο δίκαιο των eShops
- Το εθνικό και ευρωπαϊκό πλαίσιο για την Κυβερνοασφάλεια
- Το μέλλον της online διαφήμισης: Τεχνολογικές και ρυθμιστικές προκλήσεις
- Επιχειρηματικά μοντέλα με χρήση Raw Data: Ελευθερίες και νομικοί περιορισμοί

31/01/2024 - 21/02/2024

Dates

31 Jan 2024
07 Feb 2024
14 Feb 2024
21 Feb 2024

Duration

16 hours

Online seminar series

Remote attendance via Zoom

Instructors

Eyangelos I. Margaritis
Spyros Tassis
Vasilis Karkatzounis
Giannos Paramythiotis, Dr. Jur., PostDoc UoA Law School (Data Protection and Consumer Protection), CIPP/E

About

Οι Εκδόσεις Σάκκουλα διοργανώνουν σειρά τετράωρων σεμιναρίων για τις νέες τεχνολογίες και το δίκαιο, με τη συμμετοχή έγκριτων εκπροσώπων της νομικής πράξης.

Οι θεματικές που καλύπτονται είναι το δίκαιο των eShops, η κυβερνοασφάλεια, η online διαφήμιση και η χρήση μη προσωπικών δεδομένων (Raw Data) για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.

Δείτε περισσότερα παρακάτω.

Includes the seminars:

1. Tο δίκαιο των eShops

31/01/2024

Objective

The Rise of the Platform Economy. Το ψηφιακό επιχειρείν διενεργείται μέσα από οικοσυστήματα πλατφορμών. Συμβατικές σχέσεις αναπτύσσονται όχι μόνο ανάμεσα σε καταναλωτές και εμπόρους, αλλά ανάμεσα σε πλατφόρμες και χρήστες, πλατφόρμες και επιχειρήσεις, οι οποίες δρουν συμβιωτικά και εν μέρει... Eyangelos I. Margaritis
 
 
More »
 

2. Το εθνικό και ευρωπαϊκό πλαίσιο για την Κυβερνοασφάλεια

07/02/2024

Objective

Το επίπεδο προστασίας και ασφάλειας των δεδομένων και πληροφοριακών συστημάτων στον Κυβερνοχώρο αναδεικνύεται σε καθοριστικό παράγοντα τόσο για την προστασία βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων όσο και για την ικανότητα των οργανισμών να ανταπεξέλθουν σε ένα περίπλοκο και απαιτητικό περιβάλλον όπου κάθε... Spyros Tassis
 
 
More »
 

3. Το μέλλον της online διαφήμισης: Τεχνολογικές και ρυθμιστικές προκλήσεις

14/02/2024

Objective

Η online διαφήμιση αποτελεί ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα ζητήματα στο δημόσιο διάλογο σε διεθνές επίπεδο τα τελευταία χρόνια. Από τη χρήση ιχνηλατών (trackers) για σκοπούς διαφήμισης, έως την επικείμενη κατάργηση των cookies τρίτων μερών και την αξιοποίηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως τα... Vasilis Karkatzounis
 
 
More »
 

4. Επιχειρηματικά μοντέλα με χρήση Raw Data: Ελευθερίες και νομικοί περιορισμοί

21/02/2024

Objective

Ενώ το ενδιαφέρον του νομικού κόσμου για την ψηφιακή οικονομία επικεντρώνεται εδώ και χρόνια στη σημασία της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, εσχάτως έχει αναδυθεί στην επιφάνεια η νομική προβληματική της χρήσης μη προσωπικών δεδομένων [Raw Data] για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων... Giannos Paramythiotis, Dr. Jur., PostDoc UoA Law School (Data Protection and Consumer Protection), CIPP/E
 
 
More »