Κ. Ιωάννου/Β. Σκουρής, Η ελευθερία της διαφήμισης, 1996
- Η συνταγματική προστασία της διαφήμισης στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.
- Οι περιορισμοί στη διαφήμιση υπό το πρίσμα της ευρωπαϊκής σύμβασης των δικαιωμάτων του ανθρώπου.
- Η απαγόρευση της διαφήμισης ως προσβολή του ατομικού δικαιώματος για ειρηνική απόλαυση των αγαθών.
Πληροφορίες έκδοσης
Τίτλος
Η ελευθερία της διαφήμισης
© 1996
Συγγραφείς
ISBN
978-960-301-240-8
Σελίδες
182
Τιμή
€ 11,50
Σε απόθεμα
Τύπος περιεχομένου
Κατηγορίες
Sakkoulas-Online.grΣχετικές εκδόσεις
Μια συστηματική διερεύνηση του διεθνούς και ευρωπαϊκού δικαίου των θεμελιωδών ελευθεριών, με έμφαση στην ελευθερία της έκφρασης
Ανάλυση της διαχρονικής εξέλιξης της αντιπροσωπευτικής αρχής και ανάδειξη των σύγχρονων μορφών της
Η πληρέστερη, σύγχρονη και επικαιροποιημένη παρουσίαση όλων των ζητημάτων του Συνταγματικού Δικαίου
Ευσύνοπτη παρουσίαση των κρισιμότερων ζητημάτων της νομικής προστασίας των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων
Σειρά: Δεσμεύσεις της Ελλάδας απο Διεθνείς Συμβάσεις Προστασίας Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, #3
" Πλήρης παρουσίαση και ενημέρωση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, όπως κατοχυρώνονται από Διεθνείς Συμβάσεις